Muzica originala este un motivator-cheie pentru cei care frecventeaza salile de fitness

Compania PPL din Marea Britanie a publicat datele studiului realizat recent de YouGov, care relevă informații interesante despre impactul muzicii în sectorul fitness, astfel:

  • 87% dintre cei care frecventează sălile de fitness preferă să facă sport pe muzica originală în defavoarea re-mixurilor
  • Dintre aceștia, majoritatea (52%) motivează că se simt mult mai bine când ascultă muzica originală, iar 51% afirmă că muzica originală este de o calitate mult mai bună decât cea re-mixată
  • 96% dintre cei care nu mai frecventează sălile de fitness de mai bine de 1 an preferă să asculte muzică originală
  • Dintre aceștia, 50% au motivat alegerea datorită calității, iar 53% că se simt mai bine

"În antrenamente mele, îmi place să ascult un mix. Pentru încălzire ascult Don’t Stop 'Til You Get Enough al lui Michael Jackson care este excelent pentru construirea mobilității musculare pe măsură ce ritmul începe să crească. Lady Gaga este fantastică pentru o rutină cardio mai rapidă, pentru a intensifica circulația sanguină, pentru mișcarea picioarelor și arderea caloriilor. Pentru tonifiere, prefer McFadden & Whitehead cu Ain’t No Stopping Us Now care poate ajuta la reglarea respirației pentru  stretching. Și cred că după tot acest efort, pentru răcorire aș sugera clasicul No Woman No Cry al lui Bob Marley, " a declarat Mr Motivator un TV fitness guru.

Christine Geissmar, Director de Operațiuni la PPL, a declarat: "Cercetările noastre arată că muzica originală poate aduce multe beneficii celor care frecventează sălile de fitness. Tot ce vă cerem este că orice sala de fitness care utilizează muzica ambientală să plătească licența, asigurându-se astfel că artiștii și companiile care creează și investesc în producția de muzică sunt plătite corespunzator pentru munca lor. "

Mai multe studii* întreprinse de PPL împreună cu PRS for Music arată că muzica poate aduce mai multe beneficii pentru sectorul de fitness, contribuind la creșterea identității de brand, la păstrarea clienților, precum și la încurajarea vizitelor repetate: o majoritate de 77% dintre cei care frecventează o sală de fitness au fost de acord că o sală care are muzică ambientală este mult mai atrăgătoare decât una fără, iar 72%, a continuat să spună că o sală de sport care are muzică ambientală are o imagine mai bună. Cea mai mare parte a declarat că ar fi mult mai loiali unei săli de sport care utilizează muzica și există mai multe șanse de a recomanda o sală de sport în cazul în care a utilizat muzica ce le-a plăcut.

Studii

Mărimea totala a eșantionului pentru  YouGov Plc. a fost 7492 adulți cu o vârstă mai mare de 18+. Datele au fost culese în perioada 7-10 aprilie 2014. Sondajul a fost efectuat online.

*Cei care au fost intervievați sunt fie membri ai unei săli, fie au fost membri în ultimii 5 ani. Din eșantionul total de 7492 de adulți, 902 care au frecventat o sală de fitness în ultimele 12 luni, și 1402 nu au mai frecventat în ultimele 12 luni.

Varianta pentru imprimanta

Trimite aceasta pagina pe e-mail