Alvaro Soler lanseaza single-ul „Loca”

Un numar record de ascultari, hit-uri ce au atins primele pozitii in clasmentele internationale si lansarea unui album de succes, „Mar de Colores” – deja nu mai e niciun secret ca, in anul 2018, Alvaro Soler a creat furori in peisajul muzical european.

Alvaro Soler isi extinde muzica pe mai multe paliere si cuprinde mai multe genuri (pop, folk, hip-hop). In cariera sa, artistul a dat dovada ca este un compozitor si un interpret sarmant, un adevarat povestitor, complet detasat de cliseele actuale. Acest lucru este vizibil in noul sau single, „Loca”, in care se contureaza profilul unei iubiri nebune, ce are drept fundal ritmuri misterioase de etno-urban, acompaniate de trompete si elemente de muzica electronica.

Materialul video ce insoteste „Loca” a fost filmat in Tokyo, dorind a evoca momentele pe care Alvaro Soler le-a trait acolo, in mijlocul uneia dintre cele mai vii metropole din lume. Dupa ce si-a petrecut copilaria in Barcelona, artistul s-a mutat, la varsta de doar 10 ani, in Tokyo. Ceea ce putea sa se transforme cu repeziciune intr-un soc cultural, s-a conturat, in cele din urma, in cea mai prolifica sursa de inspiratie.

„Cu toate ca soarele, marea si stilul spaniol de viata sunt casa mea, adolescenta petrecuta in Japonia mi-a oferit noi abilitati, puterea de a delibera, candoare, persistenta si respect. Inca mai am o groaza de prieteni din vremea aceea. Am crescut vorbind fluent sase limbi straine si am invatat de mic ca succesul trebuie meritat”, declara Alvaro Soler.

„Mar de Colores” (septembrie 2018) este cel de-al doilea album lansat de Alvaro Soler, un material care, pe langa vibratii pozitive si cantece molipsitoare, isi incanta ascultatorii cu senzatia unei nebunii controlate, cu nuante vii si cu un sentiment de eliberare profunda.

Piesele lui Alvaro Soler au fost ascultate de peste doua miliarde de ori, iar vanzarile sale de album depasesc un milion de unitati. Popularitatea lui Alvaro Soler este in continua crestere; cu 15 milioane de ascultatori lunari pe Spotify si peste 2,3 milioane de fani abonati la canalul sau de YouTube. „La Cintura”, cel mai recent hit al sau, a fost premiat cu trei discuri de platina in Spania si Italia, cu discuri de aur in Germania si Austria si a urcat rapid in Topul 40 al clasamentului global Spotify, cu 1,7 milioane de ascultari zilnice.

„Vreau sa imi fac lumea accesibila oamenilor si nu doar prin punerea la punct a unui profil de Instagram. Doresc sa imi arat toate fetele si sa demonstrez ca nimeni nu e perfect” , adauga artistul.

Share me!