Adunarea Generală Anuală a membrilor UPFR – 23 aprilie 2024
23 aprilie @11:00 - 16:00
23 aprilie
@
11:00
–
16:00
Stimați membri,
În conformitate cu dispozițiile legale și statutare, Consiliul Director al Uniunii Producătorilor de Fonograme din România – Asociația pentru Drepturi Conexe (denumită în continuare UPFR) convoacă ședința Adunării Generale Anuale pentru data de marți,23 aprilie 2024, începând cu ora 11:00, la Hotel Phoenicia, sala Bucuresti din cadrul acestui hotel, din Bd. Alexandru Șerbănescu, Nr. 87, Mezanin, Sector 1, Bucuresti.
În situația în care cvorumul nu va fi întrunit la prima convocare, Adunarea Generală Anuală a membrilor UPFRva avea loc a doua zi, miercuri, 24 aprilie 2024, ora 11:00, într-o altă locație, la Hotel Caro, Sala Goga, situat în Bd. Barbu Văcărescu nr. 164A, Sector 2, Bucureşti.
Adunarea Generală Anuală a membrilor UPFR va avea următoarea ordine de zi:
Prezentarea raportului anual de activitate al UPFR pe anul 2023;
Aprobarea situațiilor financiare la 31.12.2023, a bugetului rectificativ de venituri și cheltuieli și a bilanțului contabil;
Aprobarea dării de seamă pe anul 2023;
Prezentarea raportului Consiliului de supraveghere;
Prezentarea raportului cenzorului asupra activității economico-financiare aferente anului 2023;
Alegerea cenzorului pentru un mandat de 2 ani;
Prezentarea raportului Comisiei permanente speciale privind accesul la informații;
Prezentarea declarațiilor membrilor Consiliului Director și ale Consiliului de supraveghere aferente anului 2023;
Stabilirea strategiei și a obiectivelor generale pentru anul 2024;
Aprobarea bugetului estimativ de venituri și cheltuieli pe anul 2024;
Aprobarea costurilor pentru informatizarea UPFR conf. art. III, alin. (1) și alin. (2) din Legea 69/2022;
Aprobarea comisionului de gestiune aferent anului 2024;
Aprobarea taxei de înscriere ca membru în UPFR si a cotizației anuale de membru;
Aprobarea Politicii Generale de repartiție pentru anul 2024;
Toți membrii sunt rugați să confirme participarea la ședință la adresa de e-mail office@upfr.ro/ secretariat@upfr.ro sau la tel. 021.222.20.45/46.
În cazul membrilor care sunt reprezentați de alte persoane decât reprezentantul legal, aceștia sunt rugați să trimită împuternicirea semnată de către conducere la adresele de e-mail office@upfr.ro/secretariat@upfr.ro sau prin poștă, până cel târziu la începutul ședinței Adunării Generale.
Menționăm că materialele supuse aprobării în cadrul Adunării Generale Anuale pot fi consultate oricând la sediul UPFR, în baza art. 170 alin. 7 din Legea nr. 8/1996 republicată sau prin mijloace electronice, iar pentru membrii care doresc sa le acceseze on-line, acestea pot fi vizualizate în format electronic, la cerere.
Pentru a oferi cele mai bune experiențe, folosim tehnologii precum cookie-urile pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitiv. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne va permite să procesăm date precum comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Neconsimțământul sau retragerea consimțământului poate afecta negativ anumite caracteristici și funcții.
Funcțional
Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu solicitat în mod explicit de către abonat sau utilizator, sau în scopul exclusiv de a efectua transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistici
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Stocarea tehnică sau accesul care este utilizat exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformarea voluntară din partea Furnizorului dvs. de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a vă identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator pentru a trimite publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
BMAT este companie de renume specializată în servicii de monitorizare a muzicii difuzate de posturile radio și TV (și nu numai, inclusiv alte servicii unde muzica este utilizată în domeniul ambiental), acoperind atât cataloage naționale, cât și internaționale.
Conform deciziei AGA nr. 9114/23.06 2021, incepand cu 01.07.2021, UPFR utilizeaza rapoartele de monitorizare BMAT in distributia remuneratiilor colectate. In acest caz este important ca repertoriul dumneavoastra sa fie amprentat in baza de date BMAT.
Pe de o parte, procesul de amprentare este unul gratuit ce presupune un efort minim din partea dumneavoastra, pe de alta parte de el depinde gradul de identificare al repertoriului dumneavoastra cat si banii distribuiti de UPFR, in perioada urmatoare, in baza acestui repertoriu.
Rapoartele de monitorizare pentru aceste canale vor fi incarcate in sistemul de distributie, iar datele din aceste rapoarte vor fi comparate cu baza de date Repertoriu din gestiunea UPFR.
Astfel, pentru a avea o identificare cat mai buna a fonogramelor, va rugam sa amprentati in baza de date BMAT fonogramele ale caror drepturi le detineti.
Pentru realizarea procesului de amprentare, BMAT ofera mai multe solutii, diferentiate in functie de categoriile si numarul de fonograme, solutii enumerate mai jos:
– Amprentare prin Vericast Upload (gratuit, pentru toti producatorii)
– Amprentare prin FTP (doar pentru producatorii care detin un abonament Vericast)*
*Amprentarea prin FTP este recomandata pentru producatorii care detin cataloage mari si se poate efectua si prin intermediul UPFR (gratuit) sub conditia ca fiecare producator sa puna la dispozitia UPFR fisierele audio si fisierul excel completat cu metadatele corespunzatoare.
Vezi beneficiile utilizarii serviciilor platite Vericast BMAT (click aici).
Amprentarea se realizeaza in conturi distincte, in functie de tipul fonogramei amprentate (fonograma de comert sau fonograma publicata in scop comercial/librarie muzicala).
Daca detineti ambele tipuri de conturi, autentificati-va cu contul specific, in functie de tipul fonogramelor pe care doriti sa le amprentati.
In cazul in care nu mai cunoasteti datele de conectare va rugam sa ne contactati prin email.
– Fonograme publicate in scop comercial/librarii muzicale (vizualizeaza)
Pentru nelamuriri legate de procesul de amprentare va rugam sa ne contactati prin email la adresa mihai.lungu@upfr.ro sau telefonic la numarul 0731.000.432.
UPFR monitorizeaza principalele posturi Radio si TV din Romania. Lista posturilor monitorizate de UPFR poate fi consultata AICI!
Daca nu ai un cont de amprentare creat, te rugam sa soliciti crearea unui cont prin completarea formularului de mai jos:
Program de lucru
In perioada 01.06.2023 – 05.06.2023, activitatea UPFR se va desfasura dupa urmatorul program:
– Joi, 1 iunie, inchis
– Vineri, 2 iunie, doar online
– Luni, 5 iunie, inchis
Incepand de Marti, 6 iunie se revine la programul normal.