Paşi necesari:
1. Completaţi Contractul (descărcaţi Contractul şi Anexa) şi consultaţi Instrucţiuni de completare.
2. Trimiteţi Contractul în 2 exemplare originale semnate şi ştampilate către Departamentul Ambiental (Uniunea Producătorilor de Fonograme din România, Bd. Dimitrie Pompeiu 6E, Sector 1, Bucureşti) sau inspectorului care se ocupă de judeţul dumneavoastră. Veţi primi înapoi un exemplar original semnat şi ştampilat de UPFR.
3. Primiţi Înştiinţare de Plată întocmită conform datelor completate de dumneavoastră în declaraţie sau contract. Valoarea pe care o plătiţi este obţinută prin preluarea sumei minime prevăzute de metodologie. Diferenţele provenite din Rapoartele financiare se vor factura ulterior.
4. Achitaţi remuneraţia specificată în Înştiinţarea de Plată.
Plata remuneraţiei se va efectua în maxim 5 zile de la primirea Înştiinţării de Plată astfel:
1. Prin OP în contul UPFR – IBAN RO92RNCB0070153249250001 deschis la BCR, sucursala Pipera, in contul UPFR- IBAN RO59BTRL04801205551670XX deschis la Banca Transilvania sucursala 1 Mai (nu uitati sa specificati pe OP seria si numarul Instiintarii de Plata) sau in contul UPFR- IBAN RO66BRDE445SV20971204450 deschis la BRD – Sucursala Dorobanţi
2. Prin depunere de numerar la orice sucursala BRD sau BT in conturile UPFR specificate mai sus (nu uitati sa specificati seria si numarul Instiintarii de Plata)
3. Plata cash la Inspectorii UPFR – in judetele in care avem Inspectori care au chitantiere; veti primi de la Inspector chitanta in momentul efectuarii platii.
4. Plata cash la sediul UPFR din Bucureşti, Bd. Dimitrie Pompeiu 6E, Sector 1.
Veţi primi un exemplar original al Licenţei si Factura Fiscala. UPFR emite sau prelungeşte Licenţa neexclusivă începând cu data pentru care s-a efectuat plata. UPFR eliberează licenţa numai după efectuarea plăţii de la pasul 4. (Dacă este cazul să prelungiţi licenţa, solicitaţi prelungirea acesteia cu minim 5 zile înaintea expirării.)
Atentie !
Daca platiti conform punctului 4 de mai sus si nu primiti chitanta sau daca nu ati primit factura fiscala, va rugam sa ne contactati de urgenta la tel 021.222.20.45/6/7/8, fax 021.222.20.43 sau email ambiental@upfr.ro.
Paşi complementari:
1. Completaţi şi expediaţi Raportul Financiar către UPFR aferent perioadei pentru care aţi avut licenţă în primele 5 zile din luna următoare expirării licenţei, pentru calcularea diferenţelor care provin din valoarea procentuală (descărcaţi formularul Raportul Financiar).
2. Primiţi Înştiinţare de Plată sau Factura Fiscală pentru diferenţa de plată. Achitaţi valoarea specificată în aceasta.
Puteţi depune Raportul Financiar online aici, ca document scanat după un original semnat şi stampilat. Originalul îl trimiteţi ulterior către UPFR prin poştă, curierat rapid, îl depuneţi personal la sediul UPFR din Bd. Dimitrie Pompeiu 6E, Sector 1, Bucureşti sau îl înmânaţi inspectorului UPFR alocat.