29 aprilie
@
10:00
–
17:00
Stimați membri,
În conformitate cu dispozițiile legale și statutare, Consiliul Director al Uniunii Producătorilor de Fonograme din România – Asociația pentru Drepturi Conexe (denumită în continuare UPFR) convoacă ședința Adunării Generale Anuale pentru data de marți, 29 aprilie 2025, începând cu ora 10:00, la Hotel Caro, Sala Eminescu, situat în Bd. Barbu Văcărescu nr. 164A, Sector 2, Bucureşti.
În situația în care cvorumul nu va fi întrunit la prima convocare, Adunarea Generală Anuală a membrilor UPFR va avea loc a doua zi, miercuri, 30 aprilie 2025, ora 10:00, tot la Hotel Caro, Sala Eminescu, situat în Bd. Barbu Văcărescu nr. 164A, Sector 2, Bucureşti.
Adunarea Generală Anuală a membrilor UPFR va avea următoarea ordine de zi:
1. Prezentarea raportului anual de activitate al UPFR pe anul 2024.
2. Aprobarea situațiilor financiare la 31.12.2024, a bugetului rectificativ de venituri și cheltuieli și a bilanțului contabil.
3. Aprobarea bugetului rectificativ al costurilor pentru informatizarea UPFR conform Legii 69/2022.
4. Aprobarea Dării de seamă pe anul 2024.
5. Prezentarea Raportului Consiliului de supraveghere.
6. Prezentarea Raportului cenzorului asupra activității economico-financiare aferente anului 2024.
7. Prezentarea raportului Comisiei permanente speciale privind accesul la informații.
8. Prezentarea declarațiilor membrilor Consiliului Director și ale Consiliului de supraveghere aferente anului 2024.
9. Stabilirea Strategiei și a obiectivelor generale pentru anul 2025.
10. Aprobarea bugetului estimativ de venituri și cheltuieli pe anul 2025.
11. Aprobarea bugetului de costuri estimativ pentru informatizarea UPFR.
12. Aprobarea comisionului de gestiune aferent anului 2025.
13. Aprobarea taxei de înscriere ca membru în UPFR și a cotizației anuale de membru.
14. Aprobarea Grilei de eșalonare remunerații și penalități în relația cu utilizatorii.
15. Alegerea componenței Consiliului Director.
16. Alegerea Președintelui – Director General UPFR și a Vicepreședintelui UPFR.
17. Alegerea componenței Consiliul de supraveghere.
18. Alegerea componenței Comisiei permanente speciale privind accesul la informații.
19. Alegerea cenzorului.
20. Aprobarea Politicii Generale de repartiție pentru anul 2025.
21. Clarificări privind raportarea indicatorilor digitali pentru repartizarea drepturilor conform Politicii Generale de Repartiție.
22. Aprobarea poziției UPFR privind acțiunile în instanță și orice alte demersuri legale în contextul diminuării cu 25% a cotei producătorilor de fonograme din repartiția remunerațiilor colectate din copia privată.
Toți membrii sunt rugați să confirme participarea la ședință la adresa de e-mail office@upfr.ro/ secretariat@upfr.ro sau la tel. 021.222.20.45/46.
În cazul membrilor care sunt reprezentați de alte persoane decât reprezentantul legal, aceștia sunt rugați să trimită împuternicirea semnată de către acesta la adresele de e-mail: office@upfr.ro/secretariat@upfr.ro până cel târziu înainte de ședința Adunării Generale.
Menționăm că materialele supuse aprobării în cadrul Adunării Generale Anuale pot fi consultate oricând la sediul UPFR, în baza art. 170 alin. 7 din Legea nr. 8/1996 republicată sau prin mijloace electronice, iar pentru membrii care doresc să le acceseze on-line, acestea pot fi vizualizate în format electronic, la cerere.