ian. 01

Raportare Indicatori din Mediul Digital

Conform punctului 3.5 din Politica Generală de Repartiție, în cazul remunerațiilor colectate pentru sursa comunicare publică, sursa copie privata fonograme și sursa copie privata videograme, UPFR utilizează si informații din mediul digital in distribuție.

grity4bnjee
sgcdesignco NIo8Fd RngE unsplash scaled 1

Perioada de Raportare

Începând cu T3 2023, termenul de comunicare al acestor rapoarte este de 45 de zile de la încheierea unui trimestru!

Perioada de RaportareTip RaportTrimestrul de ReferintaIncarca Raport
01.04.2024 - 17.05.2024Vanzari Digitale (Youtube/Alte Surse)Q1 2024Incarca Raport
01.07.2024 - 16.08.2024Vanzari Digitale (Youtube/Alte Surse)Q2 2024Incarca Raport
02.09.2024 - 16.10.2024Vanzari Digitale (Youtube/Alte Surse)Q3 2024Incarca Raport
03.01.2025 - 17.02.2025Vanzari Digitale (Youtube/Alte Surse)Q4 2024Incarca Raport

Indicatori Digitali

- Află mai multe despre indicatorii digitali -

!!!Termenul de comunicare al acestor rapoarte este de 45 de zile de la încheierea unui trimestru!!!

Află mai multe!

Citește Politica Generală de Distribuție aferentă fiecărui an de repartiții.

wpChatIcon
wpChatIcon