Stimați membri,
În conformitate cu dispozițiile legale și statutare, Consiliul Director al Uniunii Producătorilor de Fonograme din România – Asociația pentru Drepturi Conexe (denumită în continuare UPFR) convoacă ședința Adunării Generale Anuale pentru data de marți, 23 aprilie 2024, începând cu ora 11:00, la Hotel Phoenicia, sala București din cadrul acestui hotel, din Bd. Alexandru Șerbănescu, Nr. 87, Mezanin, Sector 1, Bucuresti.
În situația în care cvorumul nu va fi întrunit la prima convocare, Adunarea Generală Anuală a membrilor UPFR va avea loc a doua zi, miercuri, 24 aprilie 2024, ora 11:00, într-o altă locație, la Hotel Caro, Sala Goga, situat în Bd. Barbu Văcărescu nr. 164A, Sector 2, Bucureşti.
Adunarea Generală Anuală a membrilor UPFR va avea următoarea ordine de zi:
- Prezentarea raportului anual de activitate al UPFR pe anul 2023;
- Aprobarea situațiilor financiare la 31.12.2023, a bugetului rectificativ de venituri și cheltuieli și a bilanțului contabil;
- Aprobarea dării de seamă pe anul 2023;
- Prezentarea raportului Consiliului de supraveghere;
- Prezentarea raportului cenzorului asupra activității economico-financiare aferente anului 2023;
- Alegerea cenzorului pentru un mandat de 2 ani;
- Prezentarea raportului Comisiei permanente speciale privind accesul la informații;
- Prezentarea declarațiilor membrilor Consiliului Director și ale Consiliului de supraveghere aferente anului 2023;
- Stabilirea strategiei și a obiectivelor generale pentru anul 2024;
- Aprobarea bugetului estimativ de venituri și cheltuieli pe anul 2024;
- Aprobarea costurilor pentru informatizarea UPFR conf. art. III, alin. (1) și alin. (2) din Legea 69/2022;
- Aprobarea comisionului de gestiune aferent anului 2024;
- Aprobarea taxei de înscriere ca membru în UPFR si a cotizației anuale de membru;
- Aprobarea Politicii Generale de repartiție pentru anul 2024;
- Prezentarea Procesului de Verbal ORDA cu nr RGII/4215/18.10.2023 și a acțiunilor care au dus la încheierea acestuia și a Deciziei ORDA nr. 106/06.12.2023 privind dispunerea măsurii necesare intrării în legalitate a organismului de gestiune colectivă UPFR.
Toți membrii sunt rugați să confirme participarea la ședință la adresa de e-mail office@upfr.ro/ secretariat@upfr.ro sau la tel. 021.222.20.45/46.
În cazul membrilor care sunt reprezentați de alte persoane decât reprezentantul legal, aceștia sunt rugați să trimită împuternicirea semnată de către conducere la adresele de e-mail office@upfr.ro/secretariat@upfr.ro sau prin poștă, până cel târziu la începutul ședinței Adunării Generale.
Menționăm că materialele supuse aprobării în cadrul Adunării Generale Anuale pot fi consultate oricând la sediul UPFR, în baza art. 170 alin. 7 din Legea nr. 8/1996 republicată sau prin mijloace electronice, iar pentru membrii care doresc sa le acceseze on-line, acestea pot fi vizualizate în format electronic, la cerere.