Stimați membri,
În conformitate cu dispozițiile legale și statutare, Consiliul Director al Uniunii Producătorilor de Fonograme din România – Asociația pentru Drepturi Conexe (denumită în continuare UPFR) convoacă ședința Adunării Generale Anuale pentru data de miercuri, 10 mai 2023, începând cu ora 11:00, la Hotel Caro, Sala Mihai Eminescu din Centrul de Conferinţe Caro, etaj 1, situat în Bd. Barbu Văcărescu nr. 164A, Sector 2, Bucureşti.
În situația în care cvorumul nu va fi întrunit la prima convocare, Adunarea Generală Anuală a membrilor UPFR va avea loc a doua zi, la aceeași oră și locație, adică în data de joi 11 mai 2023 ora 11:00, la Hotel Caro, Sala Slavici din Centrul de Conferinţe Caro, situat în Bd. Barbu Văcărescu nr. 164A, Sector 2, Bucureşti.
Adunarea Generală Anuală a membrilor UPFR va avea următoarea ordine de zi:
1. Prezentarea raportului anual de activitate al UPFR pe anul 2022;
2. Aprobarea situațiilor financiare la 31.12.2022, a bugetului rectificativ de venituri și cheltuieli și a bilanțului contabil;
3. Aprobarea dării de seamă pe anul 2022;
4. Prezentarea raportului consiliului de supraveghere;
5. Prezentarea raportului cenzorului asupra activității economico-financiare aferente anului 2022;
6. Prezentarea raportului comisiei permanente speciale privind accesul la informații;
7. Prezentarea declarațiilor membrilor consiliului director și ale consiliului de supraveghere aferente anului 2022;
8. Stabilirea strategiei și a obiectivelor generale pentru anul 2023;
9. Aprobarea bugetului estimativ de venituri și cheltuieli pe anul 2023;
10. Aprobarea costurilor pentru informatizarea UPFR conf. art. III, alin. (1) si alin. (2) din Legea 69/2022
11. Aprobarea comisionului de gestiune aferent anului 2023;
12. Aprobarea taxei de înscriere ca membru în UPFR, cotizației de membru anuală;
13. Alegerea componenței comisiei permanente speciale privind accesul la informații;
14. Alegerea componenței consiliului director;
15. Alegerea Presedintelui – Director General UPFR
16. Alegerea componenței consiliul de supraveghere;
17. Aprobarea modificărilor la Statutul UPFR;
18. Aprobarea Politicii Generale de repartiție pentru anul 2023;
19. Diverse.
Toți membrii sunt rugați să confirme participarea la ședință la adresa de e-mail office@upfr.ro/ secretariat@upfr.ro sau la tel. 021.222.20.45/46/47/48.
În cazul membrilor care sunt reprezentați de alte persoane decât reprezentantul legal, aceștia sunt rugați să trimită împuternicirea semnată de către conducere la adresele de e-mail office@upfr.ro secretariat@upfr.ro sau prin poștă, până cel târziu la începutul ședinței Adunării Generale.
De asemenea, precizam faptul ca pentru documentele care trebuie depuse la ANAF pana in 30 aprilie 2023, vom reveni pe mail pentru a fi aprobate, anterior AGA, in data de 21 aprilie 2023, conform art. 9.3 (IV) din statutul UPFR, respectiv:
1. Prezentarea raportului anual de activitate al UPFR pe anul 2022;
2. Aprobarea situațiilor financiare la 31.12.2022, a bugetului rectificativ de venituri și cheltuieli și a bilanțului contabil;
3. Prezentarea raportului cenzorului asupra activității economico-financiare aferente anului 2022;
4. Împuternicirea Directorului Executiv pentru semnarea formei finale a Hotărârii Adunării UPFR în vederea depunerii la autorități.
Menționăm că materialele supuse aprobării în cadrul Adunării Generale Anuale pot fi consultate oricând la sediul UPFR, în baza art. 170 alin. 7 din Legea nr. 8/1996 republicată sau prin mijloace electronice, iar pentru membrii care doresc sa le acceseze on-line, acestea pot fi vizualizate în format electronic, la cerere.