Search
Close this search box.
ian. 01
1 ianuarie 2025 - 15 februarie 2025
Loading Evenimentele
oval brown wooden conference table and chairs inside conference room

Convocare pentru Adunarea Generală Anuală a membrilor UPFR 2023

10 mai 2023 @11:00 - 15:00
oval brown wooden conference table and chairs inside conference room

10 mai 2023 @ 11:00 15:00

Uniunea Producătorilor de Fonograme din România

021.222.20.45 /46 /47

Vezi Organizator Website

Stimați membri,

În conformitate cu dispozițiile legale și statutare, Consiliul Director al Uniunii Producătorilor de Fonograme din România – Asociația pentru Drepturi Conexe (denumită în continuare UPFR) convoacă ședința Adunării Generale Anuale pentru data de miercuri, 10 mai 2023, începând cu ora 11:00, la Hotel Caro, Sala Mihai Eminescu din Centrul de Conferinţe Caro, etaj 1, situat în Bd. Barbu Văcărescu nr. 164A, Sector 2, Bucureşti.

În situația în care cvorumul nu va fi întrunit la prima convocare, Adunarea Generală Anuală a membrilor UPFR va avea loc a doua zi, la aceeași oră și locație, adică în data de joi 11 mai 2023 ora 11:00, la Hotel Caro, Sala Slavici din Centrul de Conferinţe Caro, situat în Bd. Barbu Văcărescu nr. 164A, Sector 2, Bucureşti.

Adunarea Generală Anuală a membrilor UPFR va avea următoarea ordine de zi:

1. Prezentarea raportului anual de activitate al UPFR pe anul 2022;
2. Aprobarea situațiilor financiare la 31.12.2022, a bugetului rectificativ de venituri și cheltuieli și a bilanțului contabil;
3. Aprobarea dării de seamă pe anul 2022;
4. Prezentarea raportului consiliului de supraveghere;
5. Prezentarea raportului cenzorului asupra activității economico-financiare aferente anului 2022;
6. Prezentarea raportului comisiei permanente speciale privind accesul la informații;
7. Prezentarea declarațiilor membrilor consiliului director și ale consiliului de supraveghere aferente anului 2022;
8. Stabilirea strategiei și a obiectivelor generale pentru anul 2023;
9. Aprobarea bugetului estimativ de venituri și cheltuieli pe anul 2023;
10. Aprobarea costurilor pentru informatizarea UPFR conf. art. III, alin. (1) si alin. (2) din Legea 69/2022
11. Aprobarea comisionului de gestiune aferent anului 2023;
12. Aprobarea taxei de înscriere ca membru în UPFR, cotizației de membru anuală;
13. Alegerea componenței comisiei permanente speciale privind accesul la informații;
14. Alegerea componenței consiliului director;
15. Alegerea Presedintelui – Director General UPFR
16. Alegerea componenței consiliul de supraveghere;
17. Aprobarea modificărilor la Statutul UPFR;
18. Aprobarea Politicii Generale de repartiție pentru anul 2023;
19. Diverse.

Toți membrii sunt rugați să confirme participarea la ședință la adresa de e-mail office@upfr.ro/ secretariat@upfr.ro sau la tel. 021.222.20.45/46/47/48.

În cazul membrilor care sunt reprezentați de alte persoane decât reprezentantul legal, aceștia sunt rugați să trimită împuternicirea semnată de către conducere la adresele de e-mail office@upfr.ro  secretariat@upfr.ro sau prin poștă, până cel târziu la începutul ședinței Adunării Generale.

De asemenea, precizam faptul ca pentru documentele care trebuie depuse la ANAF pana in 30 aprilie 2023, vom reveni pe mail pentru a fi aprobate, anterior AGA, in data de 21 aprilie 2023, conform art. 9.3 (IV) din statutul UPFR, respectiv:

1. Prezentarea raportului anual de activitate al UPFR pe anul 2022;
2. Aprobarea situațiilor financiare la 31.12.2022, a bugetului rectificativ de venituri și cheltuieli și a bilanțului contabil;
3. Prezentarea raportului cenzorului asupra activității economico-financiare aferente anului 2022;
4. Împuternicirea Directorului Executiv pentru semnarea formei finale a Hotărârii Adunării UPFR în vederea depunerii la autorități.

Menționăm că materialele supuse aprobării în cadrul Adunării Generale Anuale pot fi consultate oricând la sediul UPFR, în baza art. 170 alin. 7 din Legea nr. 8/1996 republicată sau prin mijloace electronice, iar pentru membrii care doresc sa le acceseze on-line, acestea pot fi vizualizate în format electronic, la cerere.

 

Evenimente:

Detalii

Data:
10 mai 2023
Timp:
11:00 – 15:00
Eveniment Categorie:
Website:
www.upfr.ro

Organizator

Uniunea Producătorilor de Fonograme din România
Telefon
021.222.20.45 /46 /47
Email
secretariat@upfr.ro
Website
Vezi Organizator Website

Hotel Caro, Centrul de Conferinţe Caro, Etaj 1, Sala Eminescu

Strada Barbu Văcărescu 164A, Sector 2
Bucuresti, România
+ Google Map
021-208-6100
View Venue Website

Distribuie

  • Acest eveniment a trecut

Detalii

Data:
10 mai 2023
Timp:
11:00 - 15:00
Eveniment Categorie:
Website:
www.upfr.ro

Venue

Hotel Caro, Centrul de Conferinţe Caro, Etaj 1, Sala Eminescu
Strada Barbu Văcărescu 164A, Sector 2
Bucuresti, România
+ Google Map
Telefon
021-208-6100
View Venue Website

Organizator

Uniunea Producătorilor de Fonograme din România
Telefon
021.222.20.45 /46 /47
Email
secretariat@upfr.ro
Vezi Organizator Website
wpChatIcon
wpChatIcon

UPFR

ANUNT de INTERES GENERAL

In perioada 24.12.2024 - 02.01.2025 nu se lucreaza cu publicul.

Va rugam sa ne contactati doar prin email la adresa secretariat@upfr.ro sau la numarul de telefon 0758.090.995

UPFR va ureaza Sarbatori Fericite!

AMPRENTARE REPERTORIU

Ce este BMAT Vericast?

BMAT este companie de renume specializată în servicii de monitorizare a muzicii difuzate de posturile radio și TV (și nu numai, inclusiv alte servicii unde muzica este utilizată în domeniul ambiental), acoperind atât cataloage naționale, cât și internaționale.

Conform deciziei AGA nr. 9114/23.06 2021, incepand cu 01.07.2021, UPFR utilizeaza rapoartele de monitorizare BMAT in distributia remuneratiilor colectate. In acest caz este important ca repertoriul dumneavoastra sa fie amprentat in baza de date BMAT.

Pe de o parte, procesul de amprentare este unul gratuit ce presupune un efort minim din partea dumneavoastra, pe de alta parte de el depinde gradul de identificare al repertoriului dumneavoastra cat si banii distribuiti de UPFR, in perioada urmatoare, in baza acestui repertoriu.

Rapoartele de monitorizare pentru aceste canale vor fi incarcate in sistemul de distributie, iar datele din aceste rapoarte vor fi comparate cu baza de date Repertoriu din gestiunea UPFR.

Astfel, pentru a avea o identificare cat mai buna a fonogramelor, va rugam sa amprentati  in baza de date BMAT fonogramele ale caror drepturi le detineti.

Pentru realizarea procesului de amprentare, BMAT ofera mai multe solutii, diferentiate in functie de categoriile si numarul de fonograme, solutii enumerate mai jos:

  • – Amprentare prin Vericast Upload (gratuit, pentru toti producatorii)
  • – Amprentare prin FTP (doar pentru producatorii care detin un abonament Vericast)*

*Amprentarea prin FTP este recomandata pentru producatorii care detin cataloage mari si se poate efectua si prin intermediul UPFR (gratuit) sub conditia ca fiecare producator sa puna la dispozitia UPFR fisierele audio si fisierul excel completat cu metadatele corespunzatoare.

Vezi beneficiile utilizarii serviciilor platite Vericast BMAT (click aici).

Amprentarea se realizeaza in conturi distincte, in functie de tipul fonogramei amprentate (fonograma de comert sau fonograma publicata in scop comercial/librarie muzicala).

Daca detineti ambele tipuri de conturi, autentificati-va cu contul specific, in functie de tipul fonogramelor pe care doriti sa le amprentati.

In cazul in care nu mai cunoasteti datele de conectare va rugam sa ne contactati prin email.

Proceduri de amprentare prin Vericast Upload:

Pentru nelamuriri legate de procesul de amprentare va rugam sa ne contactati prin email la adresa mihai.lungu@upfr.ro sau telefonic la numarul 0731.000.432.

UPFR monitorizeaza principalele posturi Radio si TV din Romania. Lista posturilor monitorizate de UPFR poate fi consultata AICI!

Daca nu ai un cont de amprentare creat, te rugam sa soliciti crearea unui cont prin completarea formularului de mai jos:

Program de lucru

In perioada 01.06.2023 – 05.06.2023, activitatea UPFR se va desfasura dupa urmatorul program:

  • – Joi, 1 iunie, inchis
  • – Vineri, 2 iunie, doar online
  • – Luni, 5 iunie, inchis

 

Incepand de Marti, 6 iunie se revine la programul normal.

Va multumim!